Termeni si conditii

                                                                                Desfasurarea  ofertei

 

 

 

Mentionam ca aparatele de marcat electronice fiscale sunt avizate in conformitate cu prevederile Art.3 alin.(2) din OUG 28/1999, Art. 17 lit.f) din normele de aplicare, cu modificarile si completarile ulterioare.

Mentionam ca furnizorul detine  autorizatii(aviz) de distributie si service pentru aparatele ofertate.

Functii suplimentare ale aparatelor: editare  pe bon texte alfanumerice suplimentare(mesaj publicitar , nr. factura, CUI client) ,afiseaza restul la inchiderea bonului , poate efectua discount-uri pe bon.

Garantia produselor:   12 de luni , din momentul facturarii.

Furnizorul va asigura service in perioada de garantie si postgarantie , piese de schimb si consumabile pe o perioada de min. 5 ani. Piesele de schimb si subansamblele vor fi originale in conformitate cu standardele de calitate.

Furnizorul garanteaza ca produsele sunt noi, nefolosite si nu au nici un defect ca urmare a proiectului, materialelor si manoperei,sau a oricaror actiuni sau omisiuni ale producatorului si  ca acestea pot fi utilizate in conditii normale de functionare.

In cazul aparitiei unui defect la un aparat de marcat electronic fiscal, furnizorul , se va ocupa de remedierea defectului pentru a readuce la starea de functionare , reparand sau inlocuind componentul  , dupa cum este necesar.

Timpul de raspuns la aparitia  unui incident de service va fi de maxim 6 ore de la primirea apelului de service.

Timpul de rezolvare a unui incident de service este de 6 ore lucratoare de la primirea apelului de service, daca se poate telefonic , daca nu , la sediul furnizorului in maxim 72 de ore(3 zile lucratoare) de la data primirii produsului.

Furnizorul va pune la dispozitie un numar de telefon si o adresa de e-mail , care vor fi folosite de achizitor pentru deschiderea de incidente de fiecare data cand apare o problema de functionare a unui aparat de marcat electronic fiscal.

Furnizorul va incasa contravaloarea contractului in maxim 30 de zile de la facturare.

 

        In momentul livrarii produsele vor fi insotite de urmatoarele documente: factura fiscala , certificat de calitate , declaratie de conformitate , certificat de garantie ,carte de interventie,registru special,  manual de intretinere si utilizare , toate in limba romana.

 

In pretul din oferta se includ urmatoarele servicii(gratuite) la sediul Beneficiarului:

  • Transport la sediul beneficiarului
  • Instalarea aparatelor
  • Instruirea operatorilor
  • Fiscalizarea aparatelor
  • Intocmirea dosarelor pentru Anaf
  • Instruirea responsabililor IT  despre utilizarea aparatelor si a proceselor asociate ,punand accent pe urmatoarele subiecte: intelegerea produsului si a functiilor acestuia; modul de utilizare al aparatelor de marcat electronice fiscale; utilizarea functiilor necesare in vanzare,programare produse , scoatere rapoarte , descarcare fisiere necesare transmitere ANAF , alimentare cu role de hartie.

 

 

 

 

 

DATA                                                                                                       SEMNATURA

05.05.2020                                                                                 STOICA MARIUS STEFANITA

                                                                                                       SC NEW SOFFT INVEST SRL

 

X